eseménytelen nap

 2009.05.12. 17:55

      Ma csak X-womennel találkoztam. Reggel ott állt a suli előtt és cigizett, nem tudtam annyira a közelükbe férkőzni, hogy halljam miről beszélnek, de néha-néha harsány HÁÁÁ, meg HÉÉÉ tört ki belőle. 8 óra előtt pár percel bement az epületbe. Követtem a folyosón, de hamar eltűnt az egyik teremben. Oda már nem mehettem be. A nap folyamán sokat láttam őt a suli előtt cigizni (bakker, ez a csaj láncdohányos...), de semmi érdekeset nem tudtam meg róla.

      Ma rádöbbentem valamire, aminek már ez elején eszembe kellett volna hogy jusson. A felismerés reggel, X-womennel való első találkozásomkor hasított belém: Nekem is van saját életem... Így nehéz állandóan megfigyelni valakit. Be kell szerveznem +1 főt. Lehet hogy ketten sem leszünk elegen, de egyenlőre nem akarok több embert belevonni. Arra a +1 főre viszont szükségem van. Már csak azért is, mert X-ment egyátalán nem láttam és nem is tudom merre kereshettem volna. Valahogy felosztjuk majd a munkát és remélem, hogy érdekesebb, részletesebb infókat tudhattok meg róluk. Az új Sentinelre van tippem,  nemsokára bejelentkezik itt is...

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentlatok.blog.hu/api/trackback/id/tr961117588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása