találka

 2009.06.03. 13:08

      A telefonbeszélgetésből tudtam, hogy tíz perc után történni fog valami. Az épület előtt egy padon vártam, hogy feltűnjön. Nem is kellett soká! Kijött az élülepből és úgy vágott át az épület előtt elterülő kis parkon, mint akit már nagyon várnak. Jó messziről követtem őt, és közben örültem, hogy arra megy, amerre nekem is dolgom volt. 4-5 perc séta után bement a képen látható kávézóba, ahol két barátnője várta...

  

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentlatok.blog.hu/api/trackback/id/tr341161088

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása