X és a barátnő

 2009.11.10. 21:24

A minap X-woman és én beszélgettünk...nem volt komoly, csak az a szokásos jópofizás, a klasszikus sablon kérdésekkel és a szokásos válaszokkal...

...eltávolodtunk egymástól...talán ezért is van ez így, nemtudom...

Egy dolgot viszont tudok, ismerem őt annyira, hogy tudjam mikor jár nagyon máshol a gondolataival - ezen a keddi reggelen is így volt. Mint mindig az alap lehetőségek jutottak eszembe:

- a csajokkal készülnek bevásárolni

- a faterjával összeveszett

- előző éjjel berúgott

- előző éjjel berúgott és kefélt valami idegennel

stb...

Tudom...egy rohadék vagyok! Nem szép dolog ilyen sablonosan vélekedni valakiről, de az vesse rám az első követ, aki....szóval értitek.

Na szóval ott álltam vele kora reggel, kezemben a híg kávénak nevezet löttyel amit a büfében vettem és próbáltam kideríteni, hogy mi a fenéért ilyen szórakozott.

Mint végül kiderült a barátnőjét várta. Róla annyit kell tudni, hogy egy áltagcsalád átlagos gyermeke, kevés önbizalommal, mégkevesebb jövőképpel. Valahogy mindig X woman árnyékában van, utána lohol, azthiszem azért mert irigyeli. Nem olyan harsány, nem annyira társasági ember. Hogy őszinte legyek nekem ő mégis tetszik, - na nem úgy - talán egyszer komolyan elbeszélgetek vele.

De térjünk vissza a reggelhez. Szóval ott állok, lassan elegem van, mikor végül betoppan az említertt barátnő. A két lány puszit ad egymásnak majd jön a kérdés X womannak címezve:

- Na? Jól vagy?

- Jaja...persze, már minden ok. Csak kurvára nincs kedvem itt lenni. Menjünk a plázába!

Szóval a csajok elmentek a plázába, én meg beültem az órára. Hát az óra tényleg nem volt nagy szám. Másfél óra múlva újra találkoztunk, de ekkor X womant már csak messziről láttam, el kellett mennie valahová. A barátnő egyedül maradt, cigizett. Úgy döntöttem, hogy beszélgetek vele egy kicsit, egyrészt azért mert reméltem megtudok valami érdekeset - és lesz miről írnom - másrészt azért mert kellett egy jegyzet...

Szóba elegyedünk és emlesélte, hogy este voltak bulizni, de ,,szoká szerint ott volt a sok tesis paraszt és hazajöttem,,...de kiderült, hogy egyedül ment haza, ugyanis Miss X ott maradt hajnalig bulizni...

Biztos voltam benne, hogy fiú van a dologban...

...és nem...egyszerűen nem akartam elhinni, de miután a két lány elvált és X valszeg mág pasizott , nem hazament hanem a barántőjénél aludt...

A bökkenő az egészben, hogy tudtommal az említett barátnő egyedül lakik egy kis egyszobás albérleben. Felvetődik a kérdés: Miért nem megy haza X? Miért éppen a barátnőjéhez megy akivel már órákkal előtte elváltak útjaik...?

Eddigi lehetőségek: nagyon részeg volt (bár ez nem magyarázna meg semmit), gondjai vannak otthon, esetleg más...

meglátjuk...

 

 

Címkék: buli barátnő kukkol követ megfigyel

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentlatok.blog.hu/api/trackback/id/tr871516567

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zalay · http://autostat.hu/cikk-kereso 2009.11.28. 14:35:44

Lassan meglesz a szakítshabírszra egy jó poszt :)
Amúgy egyszobásban is jót lehet döngetni, tudom :)
süti beállítások módosítása