Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Ribancriadó

 2009.12.03. 18:24

Utoljára ott tartottunk, hogy Tomi haverom a ,,csodálatos,, kapcsolatának záróakkordjaként megdugatta magát X-womannal. Hát igen, milyen szép is amikor a lányok hajtanak a pasikra.

Persze nem lenne érdekes a történet, ha nem került volna sor a folytatásra.

Mint már korábban említettem, aznap éjjel egyedül kellett aludnom (ami persze nem volt gond, legalábbis ha Tomiról van szó)...főhősünk pedig csak másnap délben ért haza.

Rögtön kérdőre vontam, hogy mi történt. Az egyszerű válasza: Nem emlékszem, haggyááá!

Hát jó, gondoltam. Biztosan frissek a sebek amiket az ex illetve X ejettek rajta - majd később megered a nyelve. Nem így történt. Be kell vallanom, hogy nem is iazán zavart a dolog. Büszke voltam rá, végülis megtette az első lépést, mégha többé-kevésbé szánalmasan is, de felejteni próbált. Sajnos ezzel a volt barátnő nem volt így...

Tudtam, hogy fel fog hívni. Csak idő kérdése volt, hogy megcsörrenjen a telefonom. Jól tudta, ahogy mindenki más is a társaságunkban, hogy ha valaki nagy szarba keveredik általában a kecómban köt ki.

Este hívott, úgy nyolc után. Tomit kereste. Én persze hárítottam, hogy kurvára fogalmam sincs, hgy hol van és különben is, hagyja már őt békén, de nem értem el ezzel semmit. Elmondtam neki, hogy T már pár órával korábban összepakolt és lelépett, de nem tudom hová...(Valszeg hazament a szüleihez...)

,,Hát jó, ha már nem tudod, hogy épp most hol van, akkor legalább szíveskedj válaszolni arra: Mi a picsát kerestetek Ti éjszaka a ........-ban?,,

Oké! Az első gondolatom az volt, hogy tényleg kicsi ez a város. Utána rájöttem, hogy bárhová menekülhetne Tomi vagy bármilyen (frissen) szingli srác, nincs az a hely ahol biztonságban lehetnénk mi férfiak egy ilyen féltékeny szuka réme elől.

Nem válaszoltam. Letettem a telefont. Ismert már annyira, hogy tudja nem fogok válaszolni. Persze korántsem ért véget a történet.

Eljött a hétfő és Tomi sehol. Már túl voltunk két rémisztő gyakon, meg egy előadáson amikor a ,,cigiszünetben,, megláttam X-womant. A szokásos vagány (egyik kéz a csípőn, a másikban a cigi) testtartás, újgazdag csajok magabiztos, nagyképű viselkedése. Semmi meglepő.

És most jött az ami ennek az egész posztnak, szófosásnak a lényege. Megjegyezném, hogy a történteket nem láttam, de a szemtanúk egybehangzó állításai elég hitelesnek tűntek. Miután bementem az előadóba, állítólag megjelent az ex! Hogy miért? Hát azért, hogy kérdőre vonja X-et, tehát megtudta, vagy csak sejtette, hogy megtudta, de neki ennyi is elég volt.

Ribancriadó! A csoporunk szeme láttára két ,,bevezető mondat után,, megtépte X-womant, az meg harcias lány lévén a kezében lévő csikket benyomta a féltékeny szuka kabátjába.

Azt, hogy ki került ki győztesen vagy, hogy mi volt a pontos folytatása az esetnek sajnos nem tudom megosztani veletek. Erről már megoszlanak a szemtanúk állításai. Annyi biztos, hogy mindkét ,,hölgy,, hamar lelépett a színhelyről. X-woman másnap pedig beteget jelentett.

Az biztos, hogy a sértett ex revansot vett, mégha oly gyermeteg módon is tette azt. Legyen ez egy intő jel minden srácnak, és azok egyéjszakás numeráinak - óvakodjatok a féltékeny, labilis (ex)barátnők haragjától! Ez a suta tanulság mára...

Címkék: sex harc barátnő bunyó megcsal

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentlatok.blog.hu/api/trackback/id/tr721571803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása