Hová tűnt?

 2009.05.11. 19:33

      X-men besietett egy közeli épületbe, amely szintén a főiskolához tartozik. Az ajtóban kezet fogott egy másik férfivel, akit előzékenyen maga elé engedett. Mire beértem az épületbe, addig X-men már eltűnt. Nem tudtam merre keressem, ezért úgy döntöttem, hogy inkább kinn várom meg. Közel egy óra múlva lépett ki az ajtón. Határozott léptekkel indult el, majd egy padhoz érve szájon csókolta az ott ülő lányt. A lány felált, vállára tette a táskáját, majd megfogta X-men kezét. Percekig így beszélgettek, de nem hiszem, hogy a világ elfoglalása volt a téma, mert egyikük arckifejezése sem tükrözött komoly érzelmeket. Egy pillanatra mindketten elhalgattak majd hangosan köszöntek a mellettük elhaladó X-womannek, aki valószínúleg pont ott volt, ahol X-men.

      Arra gondoltam, hogy a szerelmesek csak nyalni-falni fogják egymást ezért inkább X-womant kezdtem követni. Cigarettával a kezében álldogált egy darabig a közeli tér sarkában, majd sietve bement az egyik kávézóba. Nem volt benn két percet sem. A kávézó után addig követtem, míg el nem tűnt egy kapu mögött... Most már tudom, hogy valószínűleg hol lakik! Mára ennyi...

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentlatok.blog.hu/api/trackback/id/tr751115653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása