hülye szerencsém

 2009.06.03. 12:44

      Tegnap volt egy kis elintéznivalóm a suliban. Miután végeztem, az epületből kifelé menet az egyik kihalt folyosón váratlanul kinyílt előttem egy ajtó, ahonnan a célszemély lépett elő. Na mondom... hülyék szerencséje! Nem állhattam meg, tövább kellett mennem. Ahogy elhataldtam mellette, láttam, ahogy a telefonját kezdi birizgálni. Nem akartam otthagyni, de mégsem tetethettem magam ilyen érdekes tujafának... Azt az egyszerű megoldást választottam, hogy megnézem mi van a közeli faliújságon. Hát király ötlet volt... kurvanagy faliújság, rajta egy kép, meg 5 sor szöveg... nembaj, diksz leksz, őőő szi ásnak tettetem magam. Amíg a telefonjával tárcsázott, vagy mittudom én mit csinált, láttam, hogy egy barna retikül és egy index van nála.

Elég kihívóan volt fellöltözve, térd fölé érő szoknya, és egy mélyen dekoltált felső. Miközben néztem, ki is folyt egy kis nyál a számból... Játszott egy kicsit a telefonnal, majd valóban tárcsázott. A beszélgetés szimpatikusan rövidre sikerült, sikerült is megjegyeznem:

 



X-woman: Szia! Itt vagyok, de nem sikerült!
valaki más:???
X-woman: Hiába kértem, mondtam, de azt sem hadja!
valaki más:???
X-woman:Nemtudom, de én meg nem mondom neki, agyonbasz!
valaki más:???
X-woman: Jól van, 10 perc, mert még elmegyek vécére. Na szia!

      A telefon - ami egyébként egy régebbi Sony Ericsson volt - eltűnt a retiküljében, majd X-women is eltűnt a folyosó végén a mosdóknál.

      Odaléptem az ajtóhoz, ahonnan előbukkant. Elolvastam a névtáblát és egyből két lehetőség rajzólódott ki előttem.

1, X-women hülye
2, Nem jól mérte fel, hogy kihez ment kérni... A táblán látható névről mindenki tudja, hogy kurvanagy szaktekintély és hogy kevés dolgot utál jobban, mint a félmeztelen lányokat az irodájában minden szemeszter végén.

      Azért adok egy esélyt X-womennek is. Lehet, hogy színházba megy és azért öltözött ki reggel tízkor, mert nem szeretne elkésni az előadásról.

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentlatok.blog.hu/api/trackback/id/tr291161037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása