vizsgaélmény

 2009.06.10. 13:24

      X-women kiválasztásánál az is közre játszott, hogy egy szakra járunk, mivel így könnyebb összefutni vele. Ebből kifolyólag törvényszerű, hogy előbb-utóbb vizsgán is össze kellett futnunk... Hát tegnap ez is megtörtént!

      Délelőtt a terem előtt gyülekezett vagy 50 ember. Velem volt Attentus is, kicsit távolabb állt tőlünk X-women a bandájával. ( Annyit mindenképp tudni kell, hogy nem vagyunk nyílt beszélő viszonyban X-womennel. Ez jó, mert így nekünk is valódi felfedezés amit megosztunk veletek. ) Mi Attentusszal egymás mellé ülünk, hogy ha lehetőség van, segíteni tudjuk egymást. Ami mindkettőnket meglepett, hogy X-women otthagyta a "bandáját" és közvetlenül mellénk ült. Szóval az ültetési rend: én -- attentus -- X-women -- sok ismeretlen...

      Elkezdődik a vizsga, kiosztják a lapokat, na mondom...ebből baj lesz... Ránézek Attentusra, szeméből látom, hogy hasonlóan érez. Sőt...mintha tükörbe néztem volna. Ami halvány reménysugarat jelentett, az az volt, hogy Attentusra pillantva láttam, hogy ő egész máshova ír a lapon. Ez azért volt jó, mert összefésülve meglehet a 2-es. Én leírtam mindent amit tudtam, Attentus is kész volt, elkezdődhetett az egyeztetés. A tanár figyelt, nem akarta megkönnyíteni a dolgunkat. Az egész teremben csend volt, senki sem sutyorgot papírral, vagy mással. Elkezdtem mondani az első feladatot, Attentus írja, mint a gép, erre kiszúrta őt X-women. Ez alapból nem baj, de egy pillanat múlva kiderült, hogy X-women sincs a helyzet magaslatán és azt akarta, hogy ő is benne legyen a hírfolyamban. Ezt úgy hozta a tudomásunkra, hogy hangosan (legalábbis a teljes csendben rohadt hangosnak tűnt) annyit mondott:

- FIgyelj má! Hogy van a kettes bé?

Majd balra dőlve megpróbálta megnézni. Újabb akadály. Úgy ültünk, hogy egy helyet ki kellett hagyni, ezért X-women majd kiesett a padból, miközben próbált utánnanézni a dolgoknak.

      Ez volt az a pillanat, ahol elvesztünk. A tanár csak annyit mondott, hogy köszöni a részvételt. Attentusszal felálltunk, és mondtuk, hogy: ugyan, mi köszönjük, hogy itt lehettünk... X-women lapított, próbált láthatatlan lenni, de az öreg prof nem hagyta magát. Odament hozzá és mondott neki valamit, de mi már az ajtó felé sétáltunk, ezért nem értettük.

      Nem voltam mérges, mert tudtam, hogy van még egy alkalom, de aztán megjelent X-women. Odajött hozzánk és ennyit mondott:

X-women: Mekkora fasz ez a tanár!
Én: Mit mondott neked most?
X-women: Ahhh, semmit!
Attentus: Te figyelj már, legközelebb ne ülj mellénk, jó?!
X-women: Miért?
(egy kis csend)
Én: Semmiért

      Aztán indítványoztam, hogy induljuk el valamerre, és otthagytuk a nőt. Nem akartam, hogy odajöjjön egy bocs, hogy kibasztam veletek-re, elég lett, volna ha csak elmegy mellettünk. Rövid megbeszélés után Attentusszal abban maradtunk, hogy X-women az a típusú lány, aki önző, és abban a hitben van, hogy körülötte forognak a dolgok.

      Hát így... az első személyes kapcsolateremtés nem sikeült valami jól a célszeméllyel, de remélem megtört valamiféle jeget, és egy egészen új szemszögből is megfigyelhetjük X-woment. bérkó

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentlatok.blog.hu/api/trackback/id/tr561176675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása