Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

InduLAVINA

 2009.11.27. 00:28

Újra itt...

...tudom, rohadt ciki, hogy ilyen ritkán publikálunk, de az az igazság, hogy bár korántsem áltagos nő X woman - épp ezért is válaszottuk Őt megfigyelésünk tárgyának - azért mégesem lehet róla szüntelenül post-olni.

Mindezek ellenére az elmúlt napokban sok érdekes dolog történt, amit most meg szeretnék osztani veletek...

Múlt héten, pénteken indult el a ,,lavina,, akkor még nem így hívtam, de a történtek után azthiszem helyénvaló a megfogalmazás...

Szóval csütörtökön végeztünk a suliban és úgy volt, hogy még aznap éjjel összejön a társaságunk 6-7 ember...kicsit piálunk és jól érezzük magunkat az egyik srác új lakásában...ha úgytetszik lakásavató bulit szerettünk volna tartani...

...a történet pikantériája, hogy a srác a barátnőjével költozött be a kecóba - korábban már úgy másfél évig éltek együtt...az igazsághoz hozzátartozik, hogy mi mindigis utáltuk a csajt (nevezzük Krisztának)...Egy nagyszájú, parancsolgató, hisztis, sírógörcsöt kapó, idióta kurvának tartottam és tartom is a mai napig...

Szóval úgy volt, hogy lakásavatózunk, ebből viszont nem lett semmi, ugyanis a tubicáim lemondták az estét, - fura volt, de már korábban is csináltak ilyen, szóval nem is gondoltam semmi komolyra - pénteken 11kor jött az SMS Tomitól: Ráész?! Átmennék hozzád...!

A helyzet az, hogy a párocska szakított! Kiderült, hogy valamielyen pénz miatt - erre ezidáig nem derült fény...Nem is igazán kérdezősködtem, az igazság az, hogy túlságosan lefoglalt az, hogy az arcomra erőltessem az ,,együttérzek veled haver,, nézést...

Na a lényeg az, hogy én még az ágyamban heverve nézem a familyguy-t...ő meg megkér: Aludhatnék nálatok?!

Mit tehettem volna? Tomi a haverom, aztán meg hát ott volt a Tesco-s hálózsákom ami az EFOTT óta a sarokban hevert...

Így indult a péntek...

Mint minden jó cimbora, én is úgy döntöttem, hogy helyre rázom a srácot - elmegyünk kocsmázni, utána meg csajozni...így is lett..

Este a törzshelyünk tele volt, ezért nem is töltöttünk el ott sok időt - épp elég volt a három Jéger elfogyasztására...továbbá Tomi biztatására...

Az első klubban sajnos nem jártunk sikerrel...tele volt helyi picsákkal, mind ismerős arc, helyiek...tudtuk, hogy itt nem terem majd sok babér - főleg, hogy az alkalmi páciensünk sem volt formában, nagyon maga alatt volt stb...

,, Nekem ez nem megy...add ide azt a kurva lakáskulcsot, lépek...,, - elindult az önsajnáltatás. Fasza!

Menjünk be még a S...-ba...hidd el jó buli lesz...-mondtam.

Tévedtem...a legalja, mocsok parasztok és a glam csajok egyvelege várt minket...totális megsemmisülés, az este kudarcba fulladt...

Rendeltünk még pár sört, és nézelődtünk, de az egész arra hasonlított, mint amikor a ,,nagyonkeménynagyonkigyúrt,, a fal mellett állva nézik a áncoló tömeget és ,,nagyonkemények,, a gond csak annyi volt, hogy rajtunk nem ragad meg az izom...

Olyan kettő felé járhattunk, amikor megpillantottam az egyik csoportársnőnket....szép volt, a haja barna, a szemei kékek és annyira vonzóak mint...hmm...szóval mint egy ősrégi Bounty reklámban a bennszülöttnek - na ez milyen hasonlat :P... egyszóval szépséges.

Megszólítottam...részeg volt és megölelt - valszeg pont ezért ölelt meg. Máskor nagyon kimért, magabiztos és óvatos...most minth kicserélték volna...a tequila csodákra képes...

Elkezdtünk beszélgetni, jól éreztem magam viszont Tomi már egyre szarabbul festett...félő volt, hogy elkezd keményen inni - nincs annál szánalmasabb, mint amikor egy férfi egy nő miatt issza le magát a sárga földig - na jó, kivéve ha Ő az igazi, de ez jelen esetben nem állt fenn...

Keríteni kell neki valakit! - ezen járt az agyam...Mint egy varázsszóra megjelent a csajsereg a csoportunkból...Mint odamentek hozzá - hallották a hírt. Sajnálták őt, próbálták vigasztalni. Különös, de a nők valahogy szeretik ha látjk, hogy egy férfi sebezhető...talán saját magukat érzik ettől erősebbnek, nemtudom...Mindazonáltam Tomi nem panaszkodott...

Gondoltam most legalább megkapja azt az áhított figyelmet a lányoktól, amit a kedves ex nem adott meg neki, így elvonultam a már említett szépséggel...úgy éreztem, hogy már célegyenesben vagyok...kedves volt, mosolygott, néha a hajába túrt...szóval megvoltak azok a nem verbális jelek amelyek arra utalnak, hogy bejövök neki...

Erre jött egy SMS....a pasija írt neki...és az ezt követő reakcióm:

Hogy mi? - nem is tudtam, hogy van fiúja...

Zavarba jött...adott egy puszit az arcomra, elnézést kért és elviharzott...

Nyilvánvalóan csalódott voltam, reméltem, hogy akár még több is kialakulhat köztünk, mint egyszerű csevegés...mindegy...ami késik nem múlik...

Úgydöntöttem szólok Tominak és hazamegyek...ő viszont sehol sem volt...lelépett

Máris hazament? Nélkülem? - szólt a kérdés...

Nem volt egyedül...és nem is biztos, hogy hozzátok,...-val ment

Micsoda? (...= X-woman) Kiderült, hogy az a boszorkány is a buliban volt, csak azért nem találkoztunk, mert kinn tépett valahol, teljesen beállt és csak később jött vissza...

Próbáltam elérni Tomit, a telefonja kicsengett, de nem vette fel...hazamentem...hát kurva nagy ötlet a pótkulcs...

Kiderült, h X woman gondolt egyet éslefeküdt Tomival - szánalomból, heccből...hívhatjuk bárhogy...a srác tagadja,  csaj meg ,,nem emlékszik,,...ettől függetlenül elindult a pletyka...és találjátok ki kinek a fülébe jutott el...

Hát így indult el a mi kis lavinánk...

 

 

Címkék: sex buli pia egyéjszakás

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentlatok.blog.hu/api/trackback/id/tr871555369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása