éjjel...

 2009.05.20. 02:58

Hulla vagyok...!

 

Csak egy rövid bejegyzés a ma estéről...

Drága woman-ünk bulizni volt, s én vele tartottam. Nem volt nagy szám az este. Kicsit flörtöltünk, mert már ismertük egymást kicsit korábbról, de az-az igazság, hogy egyikünk sem tulajdonított nagy jelentőséget a dolognak.

Gondolom látta rajtam, hogy eléggé érdektelen vagyok, már ami az estét és őt - mint nőt - illeti, ezért egy másik fiúval ment el... a probléma ott kezdődött, hogy a szórakozóhelyen, ahová általában hétköznap jár le mindenki, egy elég kellemetlen bunyózás kerekedett ki. Azért használom a kellemetlent, mert ez nem egy ,,szokványos,, összetűzés volt, mint általában, hanem ,,rendőrös-szirénázós,,...

A mi esetünkben ez már csak azért is fontos, mert woman aktuális partnere (akit utánam környékezett meg) a balhé egyik főszereplője volt, ennek következtében pedig a rendőrök előállították...azt csak találgatni tudom, hogy miért vitték be, de van egy sejtésem...

A helyzet az, hogy nyílt titok, hogy a srác illegális szerekkel üzletel - ő ezt az én társaságomban egyszer csak mint zsebpénzbővítés titulálta. Szólval a kedves tagot a zsaruk elvitték...sztem nem volt teljesen tiszta, és nem a pia miatt...

woman sírt...aztán eltűnt...

 

kerestem....és meg is találtam, de ideges volt, szokás szerint a cigit szívta, kábé 5percet töltöttünk együtt (többen, hiszen mindenkit érdekelt, hogy mi történt), de két cigit így is elfüstölt...

nem mondott semmit...legalábbis semmi használhatót...

,,basszameg, ez hülye...utána megyek...megoldjuk...,, kb. ezeket mondta. Mást lehet, hogy kinevetnék, de neki komoly kapcsolatai vannak a rendőrségen, úgyhogy kíváncsian vároma  fejleményeket...

nem volt nagy szám az este...

most megyek aludni...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentlatok.blog.hu/api/trackback/id/tr471132651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása